У Хмельницькому планують запровадити додатковий маршрут №19, який курсуватиме з мікрорайону Ракове. Далі розповість про це детальніше khmelnytskyi-future.
Додаткові маршрути у Хмельницькому
У Хмельницькому найбільш проблемними місцями є кінцеві зупинки транспорту у мікрорайонах Ракове, Озерна та Гречани. Тут у години пік на транспорт очікує велика кількість пасажирів. Хмельничани приходять на зупинки раніше, щоб мати можливість сісти на потрібний транспорт, однак це не завжди вдається. Містяни скаржаться у соцмережах, що не можуть дістатися на роботу чи навчання вранці та доїхати додому ввечері і їм доводиться очікувати потрібного тролейбуса, автобуса або маршрутку годинами. Користувачі соцмереж діляться світлинами, на яких видно довжелезні черги на зупинках в очікуванні громадського транспорту. Тому у Хмельницькому почали запроваджувати додаткові маршрути у мікрорайонах Озерна та Гречани. Також ще один маршрут з’явиться у мікрорайоні Ракове. Про це розповів виконуючий обов’язки директора комунального підприємства “Електротранс” Олексій Ковтун. За його словами, планується запровадити додатковий тролейбусний маршрут №19, який курсуватиме з мікрорайону Ракове. Про це йдеться в сюжеті “Суспільне”.
Нагадаємо, що минулого тижня у Хмельницькому запустили новий маршрут. Тролейбус №20 курсує з мікрорайону Озерна до вулиці Староміської. Інтервал руху становить 22 хвилини. Також було відновлено маршрут тролейбусу №8, який сполучає Гречани та вулицю Староміську.
Однак навіть запровадження цих додаткових маршрутів не дасть змоги повністю вирішити проблему із громадським транспортом у Хмельницькому. Так вважає Олексій Ковтун.
“Проблему цю можна вирішити тільки зняттям цих загальноукраїнських карантинних обмежень. На жаль, у зв’язку з тим, що ми відчуваємо гостру нестачу водіїв тролейбусів. Тому на даний час, ми не можемо додати ще більше тролейбусів на ті чи інші маршрути”, – каже Олексій Ковтун.
Олексій Ковтун додає, що за минулий рік було складено 4 адміністративні протоколи на водіїв тролейбусів за перевезення стоячих пасажирів.
За словами виконуючого обов’язки начальника управління транспорту та зв’язку Сергія Шепурева, наразі у Хмельницькому кожного дня курсує 80 тролейбусів та 220 до 230 автобусів. Однак цього не достатньо, оскільки усіх пасажирів перевозять за наявності сидячих місць у зв’язку з карантинними обмеженнями. Сергій Шепурев каже, що спецквиток, який працював у літній період, вже давно не діє.
Звернення Олександра Симчишина до КМУ та Міністерства охорони здоров’я
На початку лютого міський голова Олександр Симчишин звернувся до Кабінету Міністрів України та Міністерства охорони здоров’я з проханням надати дозвіл на перевезення стоячих пасажирів у комунальному та приватному громадському транспорті. Про це він повідомив під час брифінгу. За словами міського голови, якщо раніше тролейбус міг перевозити 100 пасажирів у годину пік, то тепер лише 30. Таким чином, 70 людей залишається на зупинці, а це призводить до ще більшого скупчення людей і не запобігає поширенню коронавірусу. Сергій Шепурев каже, що відповідь від Кабінету Міністрів України та Міністерства охорони здоров’я досі очікують.
Нагадаємо, що у Хмельницькому продають електронні квитки для платних пасажирів. Хмельничани можуть купити їх у 25 пунктах реалізації. Вартість е-квитка складає 40 гривень. Наразі мешканці міста мають змогу поповнити його у кондуктора.