У Хмельницькому планують запровадити додатковий маршрут №19, який курсуватиме з мікрорайону Ракове. Далі розповість про це детальніше khmelnytskyi-future.
Додаткові маршрути у Хмельницькому
![](https://khmelnytskyi-future.com.ua/wp-content/uploads/sites/20/2021/02/2b7358e20a6c8f3c-1-1024x409.jpg)
У Хмельницькому найбільш проблемними місцями є кінцеві зупинки транспорту у мікрорайонах Ракове, Озерна та Гречани. Тут у години пік на транспорт очікує велика кількість пасажирів. Хмельничани приходять на зупинки раніше, щоб мати можливість сісти на потрібний транспорт, однак це не завжди вдається. Містяни скаржаться у соцмережах, що не можуть дістатися на роботу чи навчання вранці та доїхати додому ввечері і їм доводиться очікувати потрібного тролейбуса, автобуса або маршрутку годинами. Користувачі соцмереж діляться світлинами, на яких видно довжелезні черги на зупинках в очікуванні громадського транспорту. Тому у Хмельницькому почали запроваджувати додаткові маршрути у мікрорайонах Озерна та Гречани. Також ще один маршрут з’явиться у мікрорайоні Ракове. Про це розповів виконуючий обов’язки директора комунального підприємства “Електротранс” Олексій Ковтун. За його словами, планується запровадити додатковий тролейбусний маршрут №19, який курсуватиме з мікрорайону Ракове. Про це йдеться в сюжеті “Суспільне”.
Нагадаємо, що минулого тижня у Хмельницькому запустили новий маршрут. Тролейбус №20 курсує з мікрорайону Озерна до вулиці Староміської. Інтервал руху становить 22 хвилини. Також було відновлено маршрут тролейбусу №8, який сполучає Гречани та вулицю Староміську.
Однак навіть запровадження цих додаткових маршрутів не дасть змоги повністю вирішити проблему із громадським транспортом у Хмельницькому. Так вважає Олексій Ковтун.
“Проблему цю можна вирішити тільки зняттям цих загальноукраїнських карантинних обмежень. На жаль, у зв’язку з тим, що ми відчуваємо гостру нестачу водіїв тролейбусів. Тому на даний час, ми не можемо додати ще більше тролейбусів на ті чи інші маршрути”, – каже Олексій Ковтун.
Олексій Ковтун додає, що за минулий рік було складено 4 адміністративні протоколи на водіїв тролейбусів за перевезення стоячих пасажирів.
За словами виконуючого обов’язки начальника управління транспорту та зв’язку Сергія Шепурева, наразі у Хмельницькому кожного дня курсує 80 тролейбусів та 220 до 230 автобусів. Однак цього не достатньо, оскільки усіх пасажирів перевозять за наявності сидячих місць у зв’язку з карантинними обмеженнями. Сергій Шепурев каже, що спецквиток, який працював у літній період, вже давно не діє.
Звернення Олександра Симчишина до КМУ та Міністерства охорони здоров’я
![](https://khmelnytskyi-future.com.ua/wp-content/uploads/sites/20/2021/02/3c0cdcf4a8025e57-1024x410.jpg)
На початку лютого міський голова Олександр Симчишин звернувся до Кабінету Міністрів України та Міністерства охорони здоров’я з проханням надати дозвіл на перевезення стоячих пасажирів у комунальному та приватному громадському транспорті. Про це він повідомив під час брифінгу. За словами міського голови, якщо раніше тролейбус міг перевозити 100 пасажирів у годину пік, то тепер лише 30. Таким чином, 70 людей залишається на зупинці, а це призводить до ще більшого скупчення людей і не запобігає поширенню коронавірусу. Сергій Шепурев каже, що відповідь від Кабінету Міністрів України та Міністерства охорони здоров’я досі очікують.
Нагадаємо, що у Хмельницькому продають електронні квитки для платних пасажирів. Хмельничани можуть купити їх у 25 пунктах реалізації. Вартість е-квитка складає 40 гривень. Наразі мешканці міста мають змогу поповнити його у кондуктора.