Хмельничанин вимагає заборонити використання транспорту, який не відображається в системі “Дозор”

 

У 2018 році у Хмельницькому розпочала роботу система “Дозор”. В тролейбусах та маршрутних таксі були встановлені GPS-треки, які показували в реальному часі де знаходиться транспорт. Проте не всі транспортні засоби громадського користування дотримуються цих правил. Більше інформації дізнайтесь з khmelnytskyi-future.com.ua.

Навіщо створювати систему, якщо половина маршруток не відображається?

За два роки, напевно, більшість хмельничан користувалися системою “Дозор” і знають про її недосконалість. Саме тому подолянином Ігорем Дзянином було створено петицію, в якій він вимагає заборонити використання громадського транспорту, який не відображається в системі “Дозор”. Пан Ігор запитує у своєму зверненні: “Навіщо створювати сучасну систему з цифровими табло та програмним забезпеченням, якщо половина маршруток не відображаються в системі?” Хмельничанин наводить приклад маршруту № 22 - половина автобусів не видно в системі. І це не поодинокі випадки, подібне зустрічається і на інших маршрутах. Саме тому чоловік пропонує відсторонити маршрутні таксі, автобуси та тролейбуси, які працюють з  вимкненими GPS та не відображаються в системі “Дозор”. Щоб підписати петицію переходьте за посиланням. На сьогоднішній день звернення підтримало сто дев'яносто три особи. Нагадаємо, що потрібно зібрати п'ятсот голосів аби петицію розглянули керманичі.   

 

1

Є декілька причин 

В управлінні транспорту і зв'язку зазначають, що є декілька причин чому громадський транспорт не відображається пасажирам в системі “Дозор”.

  • Може бути відсутній GPS-трекер у тимчасових перевізників. У постійних же - трекер є обов'язковою умовою перевезення.

  • Старий прилад зняли з автомобіля, а новий ще не встановили. І цей проміжок часу маршрутка може курсувати без трекера.

  • Збій у системі. Це може статися через застаріле устаткування або ж збій у мережі оператора. Річ у тім, що кожен трекер функціонує від картки мобільного оператора. Тому якщо зв'язок поганий, то відповідно і маршрут не буде відображатися на табло чи екрані вашого мобільного телефона.

  • Втручання у роботу гаджета сторонніми особами. Бувають випадки, що водії вмикають треки коли їм заманеться, що категорично заборонено робити. Звичайно, прилад потрібно вимикати коли маршрутка в'їхала в депо. До речі, з цим також проблеми, адже часто працівники забувають це робити і маршрут є в системі та вводить пасажирів в оману. 

Нагадаємо, що компанія “Дозор Україна” заснована ще в 2009 році. Вона спеціалізується на розробці програмних рішень у сфері моніторингу, логістики, охорони та управління транспортом. “Дозор Україна” співпрацює з понад восьмиста компаніями. Крім того, дев'ятнадцять міст України є їхніми клієнтами.   

А ви користуєтесь системою “Дозор”? Чи всі маршрути відображаються на цифровому табло?

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.