П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Яких змін зазнав громадський транспорт у Хмельницькому

Місто Хмельницький поступово перетворюється на Київ. І мова не йде про високі заробітні плати чи великі можливості. Наше місто починає бути схожим на столицю через затори. Доїхати з інших мікрорайонів у центр — ще те випробування. Стоять і автівки, і маршрутки та тролейбуси.  Тому сьогодні ми поговоримо про те, як змінився громадський транспорт та чому Хмельницький перетворюється у місто-заторів. Більше інформації дізнайтеся на сторінках сайту khmelnytskyi-future.

Плата за проїзд систематично зростає 

Перевізники постійно просять міську владу підняти тарифи, адже галузь м’яко кажучи збиткова. Разом з тим, якість маршрутних таксі та й тролейбусів не підвищується. Якщо “рогаті” комунальне підприємство “Спецкомунтранс” ще оновлює шляхом придбання нових машин, то маршрутки залишилися рівні кількарічної давності. І звичайно така тенденція засмучує пасажирів. 

Окрема тема — графік роботи. Останніми роками тролейбуси та маршрутні таксі курсують хаотично. Вже навіть влада міста впровадила мобільний додаток “Дозор”, проте пасажири не побачили позитивних змін.

Пандемія “підкосила” громадський транспорт

Всесвітня пандемія та карантинні обмеження  у березні-квітні 2020 року вчинили транспортний колапс у місті Хмельницькому. Люди не могли добратися до роботи, а потім з роботи додому. Змушені були їздити на таксі,  велосипедах, ходити пішки. Ситуація трішки покращилася, проте не кардинально. Хмельничани просто навчилися з цим жити. Проте тисняви на зупинках і досі є, а в годину-пік сісти у будь-який громадський транспорт на грані фантастики. Також багато подолян змушені були пересісти на власні автівки. От вам і перша причина чому у нашому місті такі затори. Збільшилась кількість приватного транспорту.

А ще містяни помітили цікаву тенденцію: під час канікул у школах чи дистанційного навчання дороги напівпусті. Невже в усьому винні школярі? Річ у тім, що у деяких мікрорайонах переповнені школи та садочки, тому батьки змушені возити дітей у навчальні заклади, які знаходяться в центральній частині міста.

Відміна “нічних” тролейбусів

Ще одна новація, яка змінилася з роками. У лютому 2016 року в обласному центрі були запроваджено роботу “нічних” тролейбусів. Проте вже у серпні 2019 року відмінено курсування “рогатих” в нічний період через нерентабельність. Здебільшого тролейбуси у нічний час возили підприємців до речового ринку. Проте були і інші маршрути. 

За останні роки місто придбало декілька нових тролейбусів, які мають можливість їздити на автономному ходу до 20 кілометрів. Це дозволило з’єднати такі райони, як Катіон і Раково.

Сподіваємося, вам сподобався наш матеріал і ви зробили відповідні висновки. А які зміни помітили ви в громадському транспорті? Чи задоволені ви?

Чекаємо на ваші коментарі під публікацією в соціальних мережах.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.