Програма розвитку стартапів від компанії МХП у Хмельницькому

Україна поступається західним країнам з впровадження інновацій в агровиробництво. За останніми даними, рівень діджіталізації агробізнесу становить всього 10%. Але є такі компанії, які розуміють, що без використання нових технологій не можна зробити свій бізнес конкурентоспроможним, більш прибутковим і продуктивним. Детальніше на khmelnytskyi-future.

Одна з таких компаній - «Миронівський хлібопродукт». Другий рік поспіль агрохолдинг проводить акселеративну програму MHP accelerator 2.0, в рамках якої учасники представляють різні технологічні рішення, які потім можна буде використовувати в роботі агрохолдингу. Основною метою конкурсу є інтеграція IT і агросектора, щоб аграрні інновації знаходили втілення в реальному бізнесі.

Філія компанії знаходиться також і в Хмельницькому, де її стартап-втілення виявилися дуже потрібними і корисними. Наприклад, в останній раз в програмі було подано 123 заявки від стартапів. З них до півфіналу потрапила 21 команда. За підсумками інтенсивного навчального тижня було вибрано 9 фіналістів. Давайте познайомимося з тими стартапами, які отримали можливість комерційного запуску з МХП.

Прогулянка по демонстраційній зоні акселератора

Для цього перенесемося на територію інноваційного парку UNIT.City, де був організований DEMO DAY MHP accelerator 2.0. Для учасників акселератора відвели спеціальну зону, де вони могли поспілкуватися з гостями і розповісти про свої напрацювання. Інтерес у публіки до запропонованих стартапам був настільки великий, що навіть утворювалися черги. Кожен персонально хотів поговорити з розробниками і дізнатися про переваги їх ідеї.

1

Для початку увагу привернув робот. Виявилося, що це стартап україно-французької команди Octopus-Center Ukraine. За словами керівниці проекту Наталії Фонтено, знаючи про ризик пандемії бактеріологічних захворювань у всьому світі, команда розробила багатофункціонального автоматичного робота, якого можна використовувати не тільки на птахофермі, а й у сфері охорони здоров'я, екології та біобезпеки. Хлопці не встигли привезти його з Франції на DEMO DAY і презентували тільки муляж.

Виробляти фосфорні добрива з відходів тваринництва запропонувала команда Bonechar. Вони розробили установку - реактор періодичної дії. Він встановлюється на вулиці і дозволяє переробляти відходи птахофабрики (курячий послід, кістки) і отримувати на виході біовугілля, який можна використовувати як органічне добриво, і горючий газ.

Відстеження запчастин виходить на новий рівень

Наступний учасник виявився шанувальником Latifundist.com. Це Кирило Пряників, один з розробників проекту QRSmarty, який дозволяє оптимізувати процес закупівель і зменшити ризики розкрадань товарно-матеріальних цінностей на підприємствах. Його команда представляє сервіс з обліку, зберігання та переміщення товару на підприємстві.

Найчастіше підприємство не зовсім розуміє, як рухаються у нього запчастини та товарно-матеріальні цінності. Коли вони списуються зі складу, підприємство взагалі перестає знати про те, куди запчастини або елементи були встановлені. Вони маркують запчастини та матеріально-технічні цінності, і за допомогою мобільного додатку відстежують, куди вони йдуть. Робиться це за допомогою нанесення ID-коду і сканера.

2

Серед інших рішень, які пропонують випускники акселератора:

  • Khmarka - чат-боти для корпоративного управління;
  • Tocan Агротех - система оперативного і стратегічного планування збору врожаю. Рішення допомагає уникнути втрат при транспортуванні зерна з полів до місця їх зберігання;
  • Kroll Technologies - технологічна тара для заморозки брикетів м'яса птиці в зручному для транспортування вигляді;
  • Chefbox - автоматизовані гастроном-кіоски готової їжі;
  • IntelSoft - впровадження математичного моделювання та методів штучного інтелекту в щоденну операційну діяльність, прогнозування внутрішніх процесів, поведінки клієнтів і зовнішніх чинників;
  • ITGroup - автономна станція якості повітря, яка в онлайн режимі вимірює якість навколишнього середовища і передає дані на мобільний телефон.

Про акселераційну програму

За словами виконавчого директора Radar Tech Марії Романової, проект тривав 8 місяців. Протягом цього часу надійшло 123 заявки, з яких до півфіналу журі відібрало всього 21. Після цього команди пройшли доакселераційну програму. Це була інтенсивна навчальний тиждень, під час якої вони презентували свої напрацювання експертам МХП. За її підсумками було відібрано 9 фіналістів.

Вона також зазначила, що під час навчальних модулів команди прослухали понад 120 годин лекцій від 34 спікерів, які навчали їх маркетингу, продажу, лідерства, управління бізнесом. За кожною командою фіналістів були закріплені експерти-ментори від холдингу, які допомагали їм з проведенням пілотних проектів. Учасники відвідали птахофабрику і тестові полігони для проведення експериментів, пілотування та доопрацювання рішень.

3

Вкласти в 3 хвилини всі заповітні слова

Спікери виступили і надали слово резидентам акселератора. У три хвилини їм потрібно було укласти всі заповітні слова і заразити своєю вірою сиділо в перших рядах журі. Найемоційнішим був виступ команди Khmarka. Її представниця Катя Коварская розповіла, що її стартап допоможе компанії зробити покупців магазинів своїми таємними агентами.

Організатори висловили подяку всім причетним до проекту: Ментор, командам МХП, Radar Tech і Agrohub. Марія Романова зазначила двох людей, без яких даний проект міг би і не відбутися. Це керівник відділу внутрішніх і зовнішніх комунікацій МХП Катерина Корченко і Марина Юрковська, фахівець відділу, яка займалася проект акселератора.

Корпоративні акселератори - це хороша можливість для молодих стартапів почати заробляти великі гроші в Україні. Учасники не лише отримують корисні знання і безліч зв'язків, але ще і можливість випробувати на практиці свій проект. Так що для всіх команд це був відмінний досвід. Бажаємо їм розвиватися і виходити зі своїми ідеями на великий ринок.

4

 

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.