На початку 2022 року у Хмельницькому запустять 2 нових автобусних маршрути. Вони сполучатимуть Лезневе та Ружичну з центром міста. Більше на сайті khmelnytskyi-future.com.ua.
Нові маршрути
Хмельничани неодноразово писали у соціальних мережах про те, що у мікрорайонах Ружична та Лезневе є проблема з транспортом. Люди просили пустити автобуси, щоб можна було дістатися до інших частин міста. Міська рада дослухалася до цих зауважень та рішенням виконавчого комітету у вересні цього року затвердила зразу два автобусних маршрути, пише “Всім”.
Автобус № 4 сполучатиме Ружичну із вул. Староміською, проходячи через вулиці:
- Глушенкова,
- Кам’янецьку,
- Подільську,
- Соборну,
- Староміську,
- Кам’янецьку,
- Глушенкова.
Автобус № 5 прямуватиме з мікрорайону Лезневе до вул. Староміської через:
- Вінницьке шосе,
- вул. Вінницьку,
- проспект Миру,
- вул. Бандреи,
- вул. Кам’янецьку,
- вул. Подільську,
- вул. Соборну,
- вул. Староміську,
- вул. Кам’янецьку,
- вул. Бандери,
- проспект Миру,
- вул. Вінницьку,
- Вінницьке шосе.
Коли з’являться нові автобуси
Транспорт на ці маршрути поки що не вийшов. Планується, що нові автобуси почнуть курсувати з лютого 2022 року. А до цього часу буде проведений тендер з закупівлі в лізинг нових автобусів, які й виходитимуть на маршрути № 4 та № 5, поділився інформацією заступник хмельницького мера Микола Ваврищук.
Маршрут по вулиці Прибузькій
Чиновник додав, що до маршруту № 5, найімовірніше, внесуть зміни. Автобус буде проходити по вул. Трудова та Прибузька. Як пояснив Микола Ваврищук, на цих вулицях є чимало нових об’єктів, таких як Зелений квартал і Woodmoll. Крім того, там будується Палац спорту. Він заявив, що у міській раді готові до можливої збитковості маршруту протягом кількох перших місяців.
Планується, що автобус повертатиме на Прибузьку з Трудової. Потім він буде рухатися вулицями Свободи та Подільській. З остаточною схемою руху мають визначитись цього тижня. Зміни в ній будуть відображені у відповідному рішенні виконавчого комітету міської ради.
Рішення також стосуватиметься кількості автобусів на нових маршрутах. Спочатку планувалось, що їх буде по 2 на кожному з них. Але нині стало відомо, що автобусів буде як мінімум по 3. Міська рада вважає, що зменшення інтервалу руху сприятиме більшій популярності маршруту серед містян.
Як розповів Ваврищук, у міській раді розглядають можливість збільшення кількості маршрутів, які сполучають мікрорайони міста з його центром. Поки що про них більше нічого невідомо.
Нагадаємо, що у Хмельницькому є 26 тролейбусних та 32 автобусних маршрути.
Болючі питання громадського транспорту
Проблеми громадського транспорту турбують містян чи не найбільше. Поганий санітарний стан маршруток, довге очікування транспорту ввечері у віддалених мікрорайонах та інші питання добряче псують настрій хмельничан.
А із впровадженням карантинних обмежень, а потім і скасування оплати готівкою, пасажирів у тролейбусах значно поменшало. В липні 2021 року, коли міський громадський транспорт тільки перейшолв на безготівкову оплату проїзду, КП “Електротранс” заробило на 47% менше, ніж у червні цього ж року. З часом кількість пасажирів у тролейбусах не тільки не збільшується, а й продовжує скорочуватись.