Неділя, 11 Квітня, 2021

Через Хмельницький проляже міжнародний високошвидкісний залізничний маршрут

Через Хмельницький проляже міжнародний високошвидкісний залізничний маршрут, а залізничний вокзал планують оновити. Далі розповість про це детальніше khmelnytskyi-future. Через Хмельниччину...

У Хмельницькому завершився прийом заявок в рамках програми «Громадські ініціативи»

У Хмельницькому завершився прийом заявок в рамках програми «Громадські ініціативи». Цього року на реалізацію ідей від хмельничан передбачено 1 мільйон 200 тисяч...

У хмельницьких маршрутках та автобусах з’являться міні-валідатори

У маршрутних таксі та автобусах Хмельницького встановлять міні-валідатори. Це буде зроблено для того, щоб пасажири мали змогу користуватися електронним квитком в усіх...

У парку ім. Чекмана стартував капітальний ремонт Колеса огляду

У Хмельницькому стартував капітальний ремонт Колеса огляду, що знаходиться у парку ім. Чекмана. На відновлення атракціону буде виділено 4 мільйони гривень з...

Цього року у Хмельницькому стартує будівництво Молодіжного парку

Цього року у Молодіжному парку планують побудувати скейт-парк та пішохідні доріжки. На це з міського бюджету виділили 3 мільйони гривень. Загалом облаштування...

Громадський транспорт без пільговиків

Щодня місцева влада міста Хмельницького отримує безліч скарг від працюючих хмельничан, яким важко дістатися до місця роботи у годину пік. Адже у зв’язку із карантином в державі, Кабінет Міністрів України вимагає щоб  громадський транспорт перевозив лише сидячих пасажирів. Яке рішення приймуть хмельницькі керманичі, дізнайтеся з Хмельницький Майбутнього.

Пільговики катаються, а працюючі не можуть вчасно дістатися на роботу

Декілька тижнів підряд працюючі хмельничани скаржаться, що їм дуже важко зранку дістатися робочого місця. А все через вимоги Кабінету Міністрів та пенсіонерів, які зранку займають майже всі сидячі місця в громадському транспорті. Справа в тому, що тролейбуси більше не беруть стоячих пасажирів, тому “рогаті” можуть навіть не зупинятися на деяких зупинках. Звичайно, такі речі обурюють містян і вони вимагають змін. Саме тому, очільник Хмельницького Олександр Симчишин вважає, що оптимальним рішенням буде випустити на вулиці спецрейси. Громадський транспорт буде курсуватиме вулицями Хмельницького в години пік: з 7 до 9 ранку та з 5, до 7 вечора. Проїзд у таких тролейбусах і автобусах буде виключно платним. Такий вид транспорту буде їздити паралельно із звичайними “рогатими”. Мер міста наголосив, що скасувати пільговий проїзд міська влада не може, адже це суперечить чинному законодавству.

Збитки для КП “Електротранс”

Не подобаються карантинні обмеження не тільки хмельничанам, а й працівникам комунального підприємства “Електротранс”, яке щомісяця зазнає збитки на 2-3 мільйона гривень. Адже крім того, що кількість місць у транспорті обмежена, так ще й 80% пасажирів — це пільговики.

А які ваші думки з цього приводу? Чекаємо ваших коментарів.

Latest Posts

У Хмельницькому завершився прийом заявок в рамках програми «Громадські ініціативи»

У Хмельницькому завершився прийом заявок в рамках програми «Громадські ініціативи». Цього року на реалізацію ідей від хмельничан передбачено 1 мільйон 200 тисяч...

У хмельницьких маршрутках та автобусах з’являться міні-валідатори

У маршрутних таксі та автобусах Хмельницького встановлять міні-валідатори. Це буде зроблено для того, щоб пасажири мали змогу користуватися електронним квитком в усіх...

У парку ім. Чекмана стартував капітальний ремонт Колеса огляду

У Хмельницькому стартував капітальний ремонт Колеса огляду, що знаходиться у парку ім. Чекмана. На відновлення атракціону буде виділено 4 мільйони гривень з...

Цього року у Хмельницькому стартує будівництво Молодіжного парку

Цього року у Молодіжному парку планують побудувати скейт-парк та пішохідні доріжки. На це з міського бюджету виділили 3 мільйони гривень. Загалом облаштування...

Хаотичність хмельницьких забудовників: архітектурне свавілля міста

Хмельницький став обласним центром в березні 1941 року. Однак даний його розвиток почалося в 1960-х. – з будівництвом гігантів військово-промислового комплексу. Потреба в робочих...