Субота, 27 Квітня, 2024

Тест-драйв нового позашляховика Сузукі Джимні

Новий Suzuki Jimny 4 покоління, компактних позашляховиків – це автомобіль, який складно вважати кросовером або паркетником. Виробником авто позиціонується як істинний позашляховик невеликої довжини. Саме через габарити українські автолюбителі вибирають компактну машину з підвищеною прохідністю вже не перший десяток років. Хороші технічні показники і доступна вартість зробили авто дуже популярним.

Зовнішні характеристики

За зовнішнім дизайном оновлений Suzuki нагадує попередника в другому поколінні, який сподобався українським водіям. При побіжному вивченні складно помітити вагомі зміни в екстер’єрі позашляховика. Але при детальному огляді виявляються певні відмінності:

  • класичні круглі передні фари отримали світлодіодну оптику;
  • радіаторна решітка стала виразніше і солідніше;
  • зменшилися габарити переднього бампера і збільшилися арки коліс;
  • з боків автомобіль абсолютно рівний без вигинів;
  • зовнішні дзеркала заднього огляду доповнили світлодіодними повторювачами;
  • багажні двері стали правильної прямокутної форми.

Замість очікуваного збільшення габаритів компактного позашляховика виробник вирішив зробити автомобіль ще менше. При цьому міжосьова відстань залишилося незмінним, але по довжині авто стала коротше на 5 см. Спостерігається збільшення машини по ширині на 45 мм і висоті на 50 мм.

Suzuki Jimny тест драйв якого ви знайдете на AUTO.RIA №1 серед сайтів автомобільної тематики в Україні – це відмінний повнопривідний позашляховик для українського бездоріжжя. Сайт відрізняється величезною базою колісного транспорту і забезпечує майже півтори тисячі успішних угод щодоби. Тут звичайні українці, автосалони і офіційні дилери продають і купують машини.

Внутрішній простір

У порівнянні з попередніми моделями новий Suzuki Jimny збільшився по висоті і ширині, але зменшився по довжині. Салон автомобіля можна віднести до просторим, однак він відрізняється певними перевагами. З позитивних моментів оновленої моделі компактного позашляховика варто виділити:

  • трохи збільшене простір між переднім і заднім рядом сидінь, що забезпечує комфорт пасажирів;
  • спинки всіх крісел легко трансформується в рівну підлогову поверхню, де зможе лежачи розміститися два дорослих людини;
  • передбачені USB-роз’єми для всіляких цифрових гаджетів дозволяють заряджати розряджений телефон і планшет;
  • великі елементи, що відповідають за управління різними системами, стали зручніше навіть при використанні в рукавичках;
  • рульове колесо знайшло сучасні пропорції, хоча як і раніше має єдину регулювання по висоті.

Бічні дефлектори подачі повітря стали круглими, а центральні отримали чітку прямокутну форму. Ящик для рукавичок невеликих розмірів виконали у вигляді спеціальної порожнини над бардачком. Для зручності переднього пасажира передбачили масивну ручку як в Мерседесі моделі Гелендваген.

Кнопки склопідйомників розташувалися в центральній частині панелі приладів під кліматичної установкою. Для проникнення пасажирів на задній ряд сидінь при відкритих дверях доводиться відсувати крісло по максимуму вперед і відкидати спинку.

Задній диван складно назвати зручним особливо в далеких подорожах. Коли сидіння знаходяться в стандартному стані обсяг багажника становить 85 л. Якщо трансформувати задній ряд багажний відсік збільшується майже в 10 разів до 830 літрів.

Технічна комплектація

Оновлений позашляховик практично залишився в тих же розмірах, що і попередник. Незначні зміни по довжині, ширині і висоті в декілька сантиметрів практично не відчутні. Радує трохи збільшився на 20 мм дорожній просвіт. Це ж можна сказати про позашляхову геометрію з кутом виїзду і з’їзду 37 і 49 градусів, відповідно.

Конструктивно автомобіль залишився колишнім. У оновленого Suzuki Jimny з рамною конструкцією і раніше залишилися:

  • два нерозрізних моста;
  • пружинна підвіска;
  • жорстко підключається повний привід;
  • знижує передача.

Нову раму додатково підсилили поперечиною, що зробило її набагато жорсткіше при тому, що колісна база залишилася незмінною. Збільшилися по ширині мости і підросла колія на 4 см. Навіть базова комплектація передбачає наявність заднього диференціала з підвищеним тертям. З електронної начинки варто відзначити помічника при спуску з гори.

Саме великий технічної обновкою став бензинові силовий агрегат на 1,5 л і розподільний уприскування палива. З огляду на оптимальне передавальне число, трансмісія і роздавальна коробка були запозичені у попередника. Покупцям доступний вибір між механічною коробкою на 5 сходинок і автоматом з чотирма швидкостями.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.