Можливо, для когось це стане відкриттям, але налагоджене виробництво високоякісних виробів ще не гарантує їхню успішну реалізацію і ваш прибуток. Сучасний ринок переповнений всілякими аналогами та симулярами, і якщо не домогтися впізнаваності свого товару, то вся праця і капіталовкладення врешті виявляться марними. Покупці просто не помітять вашу чудову продукцію, і вона рано чи пізно загубиться серед собі подібної. Купувати ж люди будуть те, що здасться їм більш знайомим і викликатиме довіру.
У цій статті ми розповімо, як реєстрація торговельної марки розв’язує проблему впізнаваності продукції, і як покроково її правильно оформити.
Навіщо реєструвати торгову марку?
Почнемо з того, що використовувати брендову символіку без офіційної реєстрації незаконно. Такі дії органи правопорядку можуть кваліфікувати як шахрайство, з відповідними наслідками для порушника.
Крім того, торгова марка захищає продукцію від усіляких підробок і нечистих на руку конкурентів.
Ну і найважливіша перевага, створюючи символіку, яка запам’ятовується, ви в підсумку займаєте свою нішу на ринку, стаєте його повноправним учасником і можете розраховувати на стабільний дохід.
Коли ще без торгової марки не обійтися?
Якщо на назві вашої компанії хтось намагається заробити. А також якщо ви:
- плануєте бізнес на ліцензуванні;
- хочете зареєструвати престижне доменне ім’я;
- думаєте використовувати брендову символіку в рекламі іноземними мовами;
- збираєтеся встановити маркування товару поруч із назвою торгової марки.
Як створити та зареєструвати торгову марку?
Торгова марка має сенс, якщо вона унікальна і її складно переплутати з чимось іншим. Тому створюючи її, важливо не помилитися з назвою, графічним зображенням (логотипом), стилем оформлення, кольорами тощо. І якщо ви не фахівець у цій галузі, краще зверніться до професіоналів.
Коли все буде готово, переконайтеся в унікальності всіх компонентів. Це можна зробити через систему пошуку, у базі вже зареєстрованих торгових марок. Якщо перевірка пройде нормально, можна подавати відповідну заявку, оплачувати держмито і чекати відповіді від експертів.
Якщо ж пошук покаже низьку унікальність назви та логотипу вашої ТМ, доцільно поміняти символіку на іншу.
Усім охочим детальніше ознайомитися з процедурою реєстрації торгової марки, сервіс Fondy пропонує детальну покрокову інструкцію.